Beheer

Door beheer en (proactieve)monitoring van uw ICT-omgeving kunnen veel problemen op voorhand voorkomen worden.

Unified biedt u een beheercontract wat u al het werk uit handen neemt.

Kenmerken Unified beheercontract:

  • Service Level Agreements (SLA’s)
  • (Self) Servicedesk ondersteuning
  • Proactieve monitoring
  • On-site ondersteuning
  • Remote ondersteuning
  • Preventief onderhoud
  • Tijdelijk- /vakantiebeheer

Service Level Agreements
Een Service Level Agreement (SLA) beschrijft de kwaliteit van de diensten die worden geleverd. Dankzij een SLA bent u op de hoogte van invulling en kosten van de diensten die u inkoopt. En kunt u de leverancier erop afrekenen als hij niet de afgesproken kwaliteit levert. Een SLA biedt uitkomst wanneer uw organisatie verzekerd wil zijn van een bepaalde dienstverlening.

Servicedesk ondersteuning
Unified biedt ondersteuning vanuit haar Servicedesk. De Servicedesk is telefonisch, per mail of online via uw eigen online portal bereikbaar voor het aanmelden van incidenten en uiteraard vragen betreffende uw IT-infrastructuur.

Proactieve Monitoring
Continue bewaking van uw infrastructuur is de eerste stap om storingen of uitval te voorkomen. Proactieve monitoring van Unified bewaakt al uw servers op afstand en controleert een aantal kritieke elementen die betrekking hebben op de gezondheid van uw servers. Via alerts wordt onze Servicedesk onmiddellijk op de hoogte gebracht van elk probleem dat zich op de server voordoet.

Tijdelijk- / vakantiebeheer
Uw organisatie is zeer afhankelijk van een goed werkende IT-infrastructuur. Ook tijdens de vakantietijd wilt u dat uw ICT omgeving optimaal blijft functioneren. Unified verzekerd u van continuïteit in uw IT-infrastructuur door proactieve monitoring.

Voor meer informatie over het beheer en monitoring dat Unified voor u kan overnemen kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop. Zij vertellen u graag over deze dienstverlening en zijn bereikbaar op nummer 030 2522221 of via mail: verkoop@unified.nl